Thursday, March 12, 2009

Koue Vrugtekelkietert

Ek het so baie versoeke vir hierdie resep gekry, dat ek dit net met julle moet deel. Nog een van die treffers wat ek vir Ouma Yvonne se 70ste verjaarsdag gemaak het en dit was 'n groot treffer. Dis een van my gunsteling terte vir hierdie warm dae wat ons op die oomblik het!

Koue Vrugtekelkietert


kors van jou keuse (ek pak sommer Tennisbeskuitjies uit)
1 liter vrugtekelkie joghurt (Kaapse Vrugte werk ook goed)
397g-blikkie kondensmelk
410g-blik vrugtekelkie
1 pakkie suurlemoenjellie
250 ml kookwater

Berei die kors van jou keuse. Los die jellie in die kookwater op en laat eenkant om af te koel.
Meng die joghurt met die kondensmelk. Dreineer die vrugtekelkie en meng dit by die joghurtmengsel in. Roer laastens die jellie in en skep die mengsel versigtig oor die beskuitjiekors.
Laat in die yskas stol.

Wenk:
As jy gewone Tennisbeskuitjies vir 'n kors gebruik, dan is die mengsel geneig om die beskuitjies te laat opdop. Om die probleem te oorkom, sit ek 'n klein skeppie van die vrugte op elke beskuitjie en skep die mengsel dan versigtig bo-oor.

No comments:

Post a Comment